Wybierz kategorię

Czy wiedzą Państwa, że...

…dokumentację finansowo-księgową firmy, można przechowywać w Kancelarii Podatkowej Skłodowscy?

Dodano 24.04.2015 w Baza Wiedzy
Czy wiedzą Państwa, że...

…dokumentację finansowo-księgową firmy, można przechowywać w Kancelarii Podatkowej Skłodowscy?

Przedsiębiorcy często zastanawiają się, gdzie trzymać stare segregatory, których nie można jeszcze zniszczyć, a zajmują dużo miejsca. U nas przechowamy Państwa segregator już za 5,32zł + VAT przez cały rok.

Dla Klientów oznacza to również oszczędność czasu i niepotrzebnego stresu, gdyż w razie kontroli z Urzędu Skarbowego lub ZUS, to my w Państwa imieniu, będziemy w stanie udzielić wyczerpujących wyjaśnień i informacji.

Kancelaria Podatkowa Skłodowscy oferuje usługi archiwizacji, przechowywania i niszczenia dokumentów. Prowadzimy profesjonalne archiwum, w którym zapewniamy ich stałą obsługę. Przyjmujemy także dokumenty archiwalne (z poprzednich lat działalności) z Państwa zasobów. Usługa niszczenia dokumentów wykonywana jest na terenie naszej firmy.

Cennik opłat netto, do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%:

 Lp   Usługa  Cena
 1.  Opłata administracyjna  20.00 PLN - jednorazowa
   Zapakowanie dokumentów do pudeł archiwalnych  11.00 PLN
   Opisanie pudeł archiwalnych  2.00 PLN
   Złożenie do składu  2.00 PLN
   Wprowadzanie do rejestru w komputerowym systemie archiwalnych   5.00 PLN
 2.  Archiwizacja  gratis
 3.  Przechowywanie  5.32 PLN - 1 segregator/rok 
   Udostępnianie przechowywanych dokumentów*  7.00 PLN
   Wyszukiwanie ze składu  7.00 PLN
   Przesłanianie obrazu drogą elektroniczną  5.00 PLN
   Przesłanie dokumentu faksem  5.00 PLN
   Kserokopia dokumentu  5.00 PLN
 4.  Przechowywanie teczek akt osobowych*
 (oferta wyłącznie dla Klientów Kancelarii)
 250.00 PLN
 1 karton/10 lat
   Uzupełnienie o kolejne teczki
 (do zapełnienia kartonu archiwalnego)
 2.00 PLN/1 teczka
 5.  Niszczenie  3.10 PLN/1 segregator

Płatność za usługi jest jednorazowa, pobierana z góry za okres 6 lat, za wyjątkiem usługi archiwizacji teczek akt osobowych**, za którą płatność jest pobierana z góry za okres 10 lat. W przypadku rezygnacji z usługi przed upływem zakładanego okresu, Kancelaria zwróci Zlecającemu różnicę za pozostały okres.
* nie pobieramy opłat za wydzielenie akt z archiwum na potrzeby kontroli podatkowej

Więcej informacji o usłudze można uzyskać pod numerem telefonu: +48 22 242 60 00 lub wysyłając maila na adres: sekretariat@sklodowscy.pl

Gerard Rudnik
Kancelaria Podatkowa Skłodowscy
24 kwietnia 2015 r.

Rachunkowość > Inne

Kwota najmu do opodatkowania

Podstawową kwestią przy usługach najmu nieruchomości jest podpisanie umowy, w...

Dodano 18.10.2019 w Baza Wiedzy

Czynsz, w przypadku otrzymania lub postawienia go do dyspozycji wynajmującego, stanowi przysporzenie majątkowe wynajmującego i tym samym generuje...

Czytaj więcej
Rachunkowość > Inne

Split payment

Z dniem 1 listopada wchodzi w życie istotna zmiana w rozliczeniu...

Dodano 18.10.2019 w Baza Wiedzy

Oznacza to konieczność zapłaty za faktury przy pomocy specjalnego rodzaju przelewu (komunikatu) bankowego który powoduje przesłanie zapłaty na 2...

Czytaj więcej
Rachunkowość > Inne

Obniżka PIT

Od 1 października w pierwszym progu podatkowym, czyli kwoty poniżej 85 528 zł...

Dodano 18.10.2019 w Baza Wiedzy

Korzyści z tego tytułu uzyskają wiec osoby, które: pracują na etacie, pracują na podstawie umowy zlecenia i o dzieło prowadzą własną...

Czytaj więcej
Rachunkowość > Inne

Podatek od przychodów z...

Art. 30g ustawy o pdof
Art. 24b ustawy o pdop

Dodano 18.02.2019 w Baza Wiedzy

Od 1 stycznia 2019 roku zostały opodatkowane wszystkie budynki, które zostały oddane do używania (w całości lub częściowo) na podstawie umowy najmu,...

Czytaj więcej